Comintelli AB: VD intervju med Comintelli

I samband med att Comintelli publicerat sin bokslutskommuniké för 2023 svarar VD Jesper Martell på följande 4 frågor från aktieägare:

1. Kan du sammanfatta effekterna av förvärvet av Cipher K360 så här ett år efteråt?
  2. Kostnadsnivån för 2023 ligger i stort sett i nivå med er ARR, vad betyder det för bolaget?
  3. I Q4 rapporterades fler nya kunder än tidigare kvartal, vad ligger bakom det?
  4. Hur går överföringen av kunder till SaaS-platformen Intelligence2day®?

Välkommen att lyssna, för att komma direkt till intervjun klicka på någon av länkarna nedan:

Comintell.com/ir

Comintellis prisbelönta och AI-baserade plattform Intelligence2day® gör det möjligt för företag att samla in, analysera och utnyttja information om sin omvärld (exempelvis marknader, trender, kunder och konkurrenter). Intelligence2day® används av olika typer av företag och organisationer inom framförallt kemi, försäkring, hälsovård, telekommunikation, IT och tillverkningssektorerna. Exempel på kunder är internationella företag som AkzoNobel, Bayer, Dow Corteva, Ericsson, Essity, JD Irving, Owens Corning och Tetra Pak.