Comintelli lanserar ny webbplats

Comintelli, en ledande SaaS-leverantör inom omvärldsbevakning och analys, lanserade idag en ny sammanslagen webbplats. Den nya webbplatsen, som finns på www.comintelli.com, integrerar Comintellis tidigare webbplatser, www.comintelli.com och www.intelligence2day.com.

Den nya webbplatsen är utformad för att förbättra användarupplevelsen genom att göra det enklare för besökare att hitta den information och de resurser de behöver. Webbplatsen har ett nytt, mer intuitivt layout som gör det lättare att navigera. Den innehåller också en mängd nya funktioner och resurser, t.ex.:

• Allt innehåll finns nu på ett enda ställe, vilket gör det enklare för besökare att navigera och hitta den information och de resurser de behöver.
  • Användare har tillgång till en utökad samling av resurser, inklusive artiklar, fallstudier, webbinarier och white papers, som täcker ett brett spektrum av ämnen relaterade till omvärldsanbalys, artificiell intelligens, innovation samt marknadsundersökningar.
  • Webbplatsen är knutpunkt där besökare kan utforska kundcase och recensioner, hålla sig informerade om kommande evenemang och webbinarier samt få tillgång till den uppdaterade ordboken med branschterminologi.

"Vi är mycket glada över att lansera vår nya webbplats", säger Jesper Martell, VD för Comintelli. "Den nya webbplatsen är ett viktigt steg i vår strategi att bli den ledande plattformen för Market & Competitive Intelligence”.

Comintelli välkomnar besökare att utforska den nya webbplatsen på www.comintelli.com.

Om Comintelli

Comintelli (www.comintelli.com) är en ledande leverantör av mjukvara för omvärldsanalys (s.k. Market and Competitive Intelligence). Företaget grundades 1999 och har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt ett dotterbolag i USA. Bolaget är noterat på Spotlight Stock Market med kortnamn: COMINT.

Comintellis prisbelönta och AI-baserade plattform Intelligence2day® gör det möjligt för företag att samla in, analysera och utnyttja information om sin omvärld (exempelvis marknader, trender, kunder och konkurrenter). Intelligence2day® används av olika typer av företag och organisationer inom framförallt kemi, försäkring, hälsovård, telekommunikation, IT och tillverkningssektorerna. Exempel på kunder är internationella företag som AkzoNobel, Bayer, Dow Corteva, Ericsson, Essity, JD Irving, Owens Corning och Tetra Pak.