• Comintelli/

Comintelli stärker ledningsgruppen genom tillsättning av två nyckelpositioner för ökad kund- och produktfokus

Comintelli, en ledande aktör inom Market och Competitive Intelligence plattformar, meddelar idag tillsättningen av två nyckelpositioner i sin ledningsgrupp för att förstärka sitt engagemang för kunder och produktutveckling.

Christian Bjersér har utsetts till Senior Vice President, Global Customer Success, och kommer att leda Customer Success-teamet med särskild inriktning på att skapa ökat kundvärde. Med en framgångsrik bakgrund som tidigare försäljningschef för Comintelli och VD för Comintelli Inc. i USA, har Christian spelat en avgörande roll i företagets tillväxt och utveckling.

Rania Botani har utsetts till Vice President, Product Development, och tar plats som ny medlem i ledningsgruppen. I sin roll kommer hon att axla ansvaret för den kontinuerliga utvecklingen av SaaS-plattformen, Intelligence2day®. Rania har under sin anställning på Comintelli sedan 2015 levererat betydande bidrag inom områden som marknadsföring, front-end-utveckling och produktutveckling.

Båda tillträder sina nya befattningar den 28 augusti 2023 och förväntas ytterligare stärka Comintellis position som en innovativ och framstående aktör inom Market och Competitive Intelligence.

Comintellis prisbelönta och AI-baserade plattform Intelligence2day® (www.intelligence2day.com) gör det möjligt för företag att samla in, analysera och utnyttja information om sin omvärld (exempelvis marknader, trender, kunder och konkurrenter). Intelligence2day® används av olika typer av företag och organisationer inom framförallt kemi, försäkring, hälsovård, telekommunikation, IT och tillverkningssektorerna. Exempel på kunder är internationella företag som AkzoNobel, Bayer, Dow Corteva, Ericsson, Essity, JD Irving, Owens Corning och Tetra Pak.