Meddelande från Comintelli gällande COVID-19

Kära kunder och affärspartners till Comintelli,

Spridningen av Corona-viruset (COVID-19) är i alla våra sinnen och på nyheterna. Vi vill försäkra er om att Comintelli har övervakat denna situation noggrant för att säkerställa att vi kan tillgodose våra kunders pågående behov. Vi följer kontinuerligt svenska myndigheters information och rekommendationer och var och en av oss är medvetna om allas individuella ansvar att möta pandemin.

Situationen kommer på sikt stabilisera sig och fram till dess är vår prioritering att säkerställa hälsan och säkerheten för våra anställda, kunder och partners. Vi har aktiverat vår beredskapsprocess och vidtar försiktighetsåtgärder för att skydda våra anställda samtidigt som vi fortsätter att leverera den höga supportnivån du förväntar dig av oss.

Som en organisation har Comintelli varit ett digitalt företag i många år och vi är väl förberedda på att tillhandahålla vår programvara och att arbeta hemifrån. Vi uppskattar att våra kunder och affärspartners använder digitala verktyg för att minimera eventuella störningar. Vi har kontaktat våra värdpartners och leverantörer för att få försäkran från dem om att alla deras affärskontinuitetsplaner är på plats och att de har kapacitet att tillhandahålla tjänster.

Det är uppenbart att extraordinära situationer hjälper oss att tänka utanför boxen och driver oss att ändra beteenden. Denna kris visar att marknads- och konkurrenskraftiga intelligensfunktioner är mer kritiska än någonsin. Vi känner oss glada över att inte bara ha de digitala verktygen tillgängliga, utan också att ha kunder med sinnen inställda på att gå framåt.

Tack för ditt fortsatta förtroende i dessa osäkra tider. Vänligen kontakta oss om du behöver ytterligare hjälp. Vi är redo att hjälpa till.

Med vänliga hälsningar,
Jesper Martell