Compare-IT lanserar utökad funktionalitet för Smart Homeline

För användare som vill utöka funktionerna i sitt ”Smart Homeline” system har Compare-IT nu tagit fram trådlösa produkter som kompletterar befintlig anläggning. Produkterna som lanseras är smarta pluggar för vägguttag, fönster- och dörrsensor, rörelsedetektor och en tillhörande Gateway. Alla produkter finns nu tillgängliga i den nylanserade webshopen www.smarthomeline.se/shop

Igor Miskovic, CTO Compare-IT, kommenterar:

”För att möta efterfrågan bland våra kunder som bekantat sig med fördelarna med vår ”Smart Homeline” lanseras nu trådlösa produkter för utökad funktionalitet. Nu kan våra kunder på ett enkelt sätt komplettera befintlig anläggning med utökad möjlighet till styrning och övervakning av sitt hem. Vi kommer löpande att lansera ännu fler lösningar för att ytterligare stärka vårt smarta hem erbjudande.”

Kerstin Lindqvist Toms                               Igor Miskovic

VD, Compare-IT Nordic AB                        CTO, Compare-IT Nordic AB

Telefon: 0733-19 06 30                              Telefon: 0706-97 68 37

E-post: kerstin@compare-it.se                   E-post: igor.miskovic@compare-it.se