Compare-IT publicerar rapportuppföljning

Den 18 juni 2019 bjöd Compare-IT in till rapportuppföljning med bolagets aktieinnehavare via konferens över internet. Bokslutskommunikén presenterades och det fanns möjlighet att ställa frågor om rapporten och bolagets utveckling.

Tyvärr drabbades vi av ett tekniskt missöde i slutet av frågestunden och inspelningen fick därför ett abrupt avslut. Vi kan bekräfta att alla frågor som kommit in via mail och via chatten hade besvarats.

Inspelningen finns nu tillgänglig via Compare-IT:s sida på Spotlight Stock Market samt på Compare-IT:s egen investerarsida.

Jeanette Andersson (Styrelseordförande), Kerstin Lindkvist Toms (VD) och Martin Strandqvist (medgrundare, teknisk chef) presenterar bokslutskommunikén samt besvarar frågor från investerare. https://youtu.be/g9jo8oB5Uik

VD, Compare-IT Nordic AB Telefon: 0733-190 630 E-post: kerstin@compare-it.se

Jeanette Andersson Ordförande, Compare-IT Nordic AB Telefon: 0733-181 982 E-post: jeanette@compare-it.se

Compare-IT är ett svenskt teknikbolag med lång erfarenhet inom byggnadsautomation och lösningar för smarta hem. Compare-IT:s har utvecklat förprogrammerade styrsystem för smarta hem och kommersiella fastigheter som kan levereras som smarta elcentraler. Just att de är paketerade sänker installationskostnaderna väsentligt relativt andra professionella alternativ, som kräver omfattande kunskaper hos installatören och tidskrävande programmering i samband med driftsättning. Compare-IT har gjort smarta hem lösningar tillgängliga för alla på ett helt nytt sätt än tidigare. Compare-IT kombinerar en robust fast installation med trådlös komplettering för flexibilitet med en användarvänlig molnplattform för framtidssäker integration av ny funktionalitet. För mer information se www.compare-it-se