Medlemsskap i PropTech Sweden

Compare-IT fortsätter att driva digitalisering av fastighetsbranschen och samarbetsdiskussioner med olika typer av proptech aktörer. Som ett led i detta tecknar bolaget nu också medlemskap i PropTech Sweden.

PropTech Sweden är en branschorganisation och verkar som en katalysator för branschens många olika aktörer såsom, proptech-bolag, fastighetsägare, byggföretag med flera.

”Vi delar samma vision som PropTech Sweden och medlemskapet passar perfekt nu när vi etablerar oss som en ledande proptech aktör. Genom att bli medlemmar hoppas vi att vi kan hjälpa PropTech Sweden och fastighetsindustrin att snabba upp sin digitaliseringsresa och självklart vill vi göra detta i samarbete med branschen och potentiella samarbetspartners”

Roger Tofft, VD och Grundare PropTech Sweden kommenterar:
Alla har vi ett ansvar att på något sätt bidra till UN´s globala hållbarhetsmål, Agenda 2030. Det är ingen hemlighet att proptech-branschen bidrar till flertalet av målen. Nu etablerar vi den arenan som inte funnits tidigare, tillsammans kan vi göra mer, få upp tempot och visa upp mer bra cases. Det är just vad PropTech Sweden gör! Och nu är även Compare-IT med och tillför mer muskler till organisationen, jag ser fram emot vårt samarbete!

Roger Toft

VD, PropTech Sweden

E-post: roger@proptechseweden.org

Compare-IT är ett Proptech bolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets erbjudande är styrsystemet Smart Homeline, där kompetens återfinns inom byggnadsautomation och lösningar för smarta hem. Bolaget verkar för bestående värden för fastighetsägaren, förvaltaren och boendeinnehavaren. Hela bolagets erbjudande, inklusive utveckling, tillverkning, försäljning och support sker utifrån huvudkontoret i Malmö. www.compare-it.se