Ny beställning från 3-Hus

Förra året gjordes tre beställningar av OurLivings tillvalsmodul och nu lägger 3-Hus ytterligare en beställning till 17 radhus.

Inflyttning sker 2023 och de boende i de 17 radhusen i BRF Smedjelyckan bjuds in kommande veckor för att göra sina tillval.

-"Genom detta projektet så har vi nu levererat digitaliserade tillvals-lösningar till över 100 bostäder hos 3-Hus och vi ser fram emot att utvidga samarbetet ytterligare. Som bekant jobbar vi med många olika digitaliserade lösningar och allt finns i OurLiving appen. SaaS och tillväxt är viktigt för oss och det skapar vi genom att göra våra kunder nöjda med riktigt hög kvalité på vår produkt.”

Compare-IT är ett teknikbolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets SaaS-erbjudande är en digital boendeplattform och app som används av bostadsutvecklare, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Plattformen och appen täcker en mängd olika tillämpningar som t.ex kommunikationsmodul, smarta hem, tillval, bopärm, ärendehantering och bokningsverktyg.

3Hus

3Hus är ett driftigt och personligt fastighetsbolag som värderar sina kundrelationer högt. Företaget är en komplett fastighetsutvecklare, som genom ett nära samarbete med systerbolagen BAB bygg och BAB anläggning har en bred erfarenhet och kompetens genom hela byggprocessen. 3Hus har rötterna i nordvästra Skåne med huvudkontor i Åstorp och är verksamma i södra Sverige. I dagsläget har 3Hus en mycket stark projektportfölj och bygger 250-300 nya bostäder per år med växande framtidsvision.