Nya leveranser till Vårgårdahus ger ny milstolpe

Vårgårdahus har avropat ytterligare bostäder där OurLiving ska leverera digitala bopärmar inom ramen för befintligt avtal under augusti månad. Detta gör att över 300 hus från Vårgårdahus kommer använda OurLiving-plattformen i slutet på månaden.

OurLivings samarbete med Vårgårdahus har varit igång sedan 2020 och gäller digitala bopärmar.

Henrik Jarl, VD Compare-IT / OurLiving kommenterar:

-"OurLivings samarbete med Vårgårdahus är verkligen etablerat sedan länge och att vi snart har levererat digitala lösningar till över 300 hushåll tillsammans med Vårgårdahus ger förtroende i vår affärsrelation. Det är en rejäl milstolpe och vi ser framför oss många nya projekt där vi kan hjälpa Vårgårdahus och dess kunder att underlätta vardagen med hjälp av vår plattform. Vi vill att alla relevanta funktioner ska finnas till hands i en och samma app.”

Louise Skoog, strategisk kommunikatör, Vårgårdahus kommenterar:

-"Att OurLiving hjälpt oss att leverera snart 300 digitala bopärmar har inte bara gett våra kunder ett smidigt och modernt sätt att ta del av information som rör deras hus – det har även gett oss stora besparingar av tid och energi internt. Det är verkligen pricken över i:et att kunna erbjuda klimatsmarta, digitala bopärmar till våra hållbara trähus! Vi ser fram emot fortsatt samarbete.”

VD, Compare-IT Nordic AB / Ourliving AB

Om Compare-IT/OurLiving

Compare-IT är ett teknikbolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets SaaS-erbjudande är en digital boendeplattform och app som används av bostadsutvecklare, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Plattformen och appen täcker en mängd olika tillämpningar som t.ex kommunikationsmodul, smarta hem, tillval, bopärm, ärendehantering och bokningsverktyg.

Om Vårgårdahus

VårgårdaHus är en modern hustillverkare med både hjärta och kunskap! Bolagets huvudkontor och husfabrik ligger beläget i Vårgårda, Västergötland och har säljkontor i stora delar i landet. VårgårdHus ägs sedan 2016 av Danmarks största husföretag HusCompagniet som levererar ca 1800 stenhus per år.