Västerviks Elektriska lägger order på Smart Homeline

Compare-IT har fått en första större order från Västerviks Elektriska på Smart Homeline till ett landfast projekt. Ordervärdet är ca 130 tkr och projektet innefattar styrsystem med trygghets- och komfortfunktioner.

Som tidigare kommunicerats gör Västerviks Elektriska installationerna till Aqua Floating Group, som levererar Smart Homeline som standard i sina flytande hus. Västerviks Elektriska gör även elinstallationer till landfasta projekt och väljer nu att leverera Smart Homeline till ett större projekt.

Henrik Jarl, VD Compare-IT Nordic AB kommenterar:

”Vi är mycket glada att samarbetet med Västerviks Elektriska avseende smarta hem nu lett till att de erbjuder Smart Homeline även till sina landfasta projekt. Vi ser mycket framemot vårt utökade samarbete och att få leverera anpassade system utifrån respektive projekt.”

Feda Hasanbegovic

vVD, Västerviks Elektriska AB

E-post: feda@vikelektriska.se

Om Västerviks Elektriska