We Construction lägger order

Bostadsutvecklaren och byggbolaget We Construction lägger order på Smart Homeline till det prestigefulla projektet BRF Svävaren i Simrishamn. Det trådlösa systemet utgör tillval i projektets 34 stycken bostäder och skapar därmed intäktsmöjligheter på både kort och lång sikt.

Som bolaget tidigare kommunicerat erbjuder We Construction Smart Homeline till det exklusiva boendet BRF Svävaren i Simrishamn. De boende erbjuds möjligheten, att med hjälp av smarta lösningar, styra sitt hem via Smart Homeline appen eller med röststyrning. Erbjudandet består av olika paketeringar med fokus på trygghet och komfort för att göra vardagen enklare för de boende och skapa en effektiv och hållbar fastighet.

Bostäderna utgörs av marklägenheter med villakaraktär samt våningar och townhouses med privata takterasser. Storleken varierar mellan 63-136 kvm.

Se https://we.se/bostader/simrishamn-brf-svavaren/

Jonas Lindén, VD We Construction har tidigare kommenterat:

”- I Compare-IT har vi hittat en samarbetspart med ett skalbart smarta hem-system som kan anpassas efter respektive kunds önskemål. För vår del är det viktigt att kunna ligga i framkant när det kommer till innovation och det tycker vi Compare-IT verkligen uppfyller. En av våra grundläggande värderingar är att utmana de etablerade aktörerna genom ett ungt, modernt och drivet synsätt vilket vi fortsätter att göra tillsammans med Compare-IT.”

”- Våra bolag delar värderingar och har en gemensam vision avseende innovation och smarta funktioner, vilket gör det både enkelt och roligt att arbeta tillsammans. Vi ser framemot ett långsiktigt samarbete!”

Telefon: 076 - 762 13 46

E-post: henrik.jarl@compare-it.se

Jonas Lindén

VD, We Construction AB

E-post: jonas.linden@wecon.se

Om We Construction

We Construction är en värderingstyrd bostadsutvecklare samt byggbolag. I bolaget finns en lång samlad erfarenhet från byggbranschen och bostadsbyggande. Bolagets verksamhet och kompetens sträcker sig från byggservice, hyresgästanpassningar av kontor, till nybyggnation av bostäder och kommersiella fastigheter. Målsättning är att utmana de etablerade aktörerna genom ett ungt, modernt och drivet synsätt och att på sikt bli en av de ledande aktörerna på den lokala marknaden.