Häng med Comviq på utomhusbio i sommar

I sommar är det dags för utomhusbio igen i Stockholm, Göteborg och Malmö. Comviq finns på plats under filmkvällarna i juli och augusti och välkomnar alla besökare till sin Surfer lodge, där det bjuds på popcorn, mobilladdning och olika aktiviteter. Evenemangen är öppna och tillgängliga för alla.

Vad händer i Comviqs Surfer lodge?

Kom och häng i Comviq's Surfer lodge innan filmen börjar. Här kan du ladda din mobil, chilla i sköna solstolar, käka popcorn och tävla om fina priser som Comviq merch, Samsungs senaste mobiler och smarta klockor. Du har även chans att vinna Comviqs VIP-paket som inkluderar plats för 4 personer att se filmen från bästa platsen och sitta skönt i våra Saccosäckar under hela filmvisningen. Dessutom får man en korg med snacks för hela kompisgänget.

-          Utomhusbio hör sommaren till! Vi är glada att vara på plats med aktiviteter och roliga tävlingar dessa kvällar under stjärnhimlen. Ta med familj och vänner och tävla om fina priser i vår Surfer lodge, säger Elina Soreby, Brand Manager för Comviq.

Datum och plats:

26-27 juli, Rålambshovsparken, Stockholm

2-3 aug, Azealadalen, Göteborg

9-10 aug, Mölleplatsen, Malmö

Tid:

Kl. 15.00 öppnar för besökare

Kl. 22.00 filmen börjar

Vilka filmer kommer visas?

Sthlm: Grease + The greatest showman

Göteborg: Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves + The greatest showman

Malmö: Top gun+ The greatest showman

Övrig information:

Fri entré.

Det kommer finnas DJ-bås, food trucks och toaletter på plats.

Jessica Hjälmered, Senior Communication Manager/PR-chef, +46 8 121 47 400, jessica.hjalmered@tele2.com

Om Comviq
Vi tror på att kommunikation och tillgång till information leder till ökad förståelse, bättre gemenskap och en öppnare värld. Därför har Comviq sedan starten 1981 haft en pådrivande roll i att ge de svenska mobilkunderna billigare, enklare och schysstare telekomtjänster. Framgången ligger i en kombination av prisvärda abonnemang, Sveriges mest sålda kontantkort och att utmana gamla sanningar. Det lovar vi att göra även framöver så att vi kan fortsätta erbjuda våra kunder de mest prisvärda telefoni- och bredbandslösningarna på marknaden. www.comviq.se

Snabbfakta

Utomhusbio hör sommaren till! Vi är glada att vara på plats med aktiviteter och roliga tävlingar dessa kvällar under stjärnhimlen. Ta med familj och vänner och tävla om fina priser i vår Surfer lodge.
Elina Soreby, Brand Manager för Comviq