Tele2Comviq lanserar Comviq Kontant Knock-Out

Tele2Comviq följer idag upp succén med abonnemanget Comviq Knock-Out genom att lansera Knock-Out även för kontantkortskunder. Med ett enhetspris på 99 öre i minuten, dygnet runt oavsett nät i Sverige, befäster Tele2Comviq återigen företagets ledande prisposition i Sverige. Kontantkortet finns att köpa på något av de över 15 000 försäljningsställen som säljer Tele2Comviqs kontantkort. − Vi erbjuder idag marknadens billigaste och mest kompletta sortiment av kontantkort för olika behov. Comviq Kontant Knock-Outs låga enhetspriser gör våra erbjudanden ännu mer attraktiva, säger Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder på Tele2. Alla Comviq Kontantkunder kan idag köpa ett värdebevis för Knock-Out. Värdebeviset gäller i 30 dagar och kunden kan sedan enkelt förlänga perioden genom att ladda på med ett nytt värdebevis, eller återgå till att ringa med ordinarie priser för Comviq Kontant. Vid sidan av den ordinarie prisplanen Comviq Kontant, finns idag även prisplanerna Amigos för billiga utlandssamtal, Kompis med 0 kronor i minuten till 3,4 miljoner andra Tele2Comviqkunder samt nu även Knock-Out, med ett av marknadens lägsta enhetspriser. Det här kostar Comviq Kontant Knock-Out: Pris värdebevis: 125 kr Minutavgift alla nät och operatörer i Sverige: 99 öre Öppningsavgift: 69 öre/samtal SMS: 99 öre/styck MMS: 2,75 kr/styck För mer information, vänligen kontakta: Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00 eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26