Tele2Comviq sänker priserna på Comviq.net med 22%

Tele2Comviq sänker minutpriserna på abonnemnanget och kontantkortet Comviq.net med 22%. Det nya minutpriset är 76 öre till både det fasta och mobila nätet i Sverige, oavsett operatör eller tid på dygnet. Priserna gäller abonnemang och kontantkort tecknade från och med 20 maj 2005. - Med dagens prissänkning fortsätter vi att vara prisledande på marknaden för både kontantkort och abonnemang i Sverige. Vi står fast vid vårt löfte att det alltid ska vara billigare att ringa med oss, oavsett om kunden väljer abonnemang eller kontantkort, säger Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder på Tele2 i Sverige. Comviq.net finns till försäljning på webbplatsen www.comviq.net eller via kundservice. Det här kostar nya Comviq.net (abonnemang och kontantkort): Minutavgift till det fasta och mobila nätet i Sverige: 76 öre SMS: 76 öre/styck MMS: 1,76 kr/styck Öppningsavgift: 76 öre Månadsavgift: 0 kr Bindningstid: 0 månader Abonnemanget har en minimidebitering på 25 kronor som kunden kan ringa för. För mer information om priser och villkor, se www.comviq.net För mer information, vänligen kontakta: Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00 eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26