Consilium AB inbjuder till VD träff kring bokslutsrapporten 2008

Consilium AB inbjuder till träff med Consiliums VD och koncernchef Ove Hansson. Han kommer presentera Consiliums verksamhet och företagets bokslutsrapport för helåret 2008, torsdagen den 19 februrari, 2009 kl. 15.00 - 16.00.

VD träffen kommer äga rum i Consiliums lokaler, vid Saltsjökvarn i Nacka, Västra Finnbodavägen 2, 7 trappor.

Telefonnummer till TeleMöte Direkt:

020-34 54 90 ej från mobil eller utlandet

+46 8 34 54 90 från utlandet

Möteskod:  522166

Deltagartips hitter du på denna länk www.telia.se/deltagartips

För mer information, kontakta:

Anna Holmgren, Finanschef, tel: 08-563 053 03 / 0708-71 78 72

Hemsida: www.consilium.se

Consilium är en av världens ledande leverantörer av produkter och system för brand- och gasdetektering samt navigationsutrustning. Målsättningen är att vara en innovativ och konkurrenskraftig leverantör med hög servicegrad inom väl definierade marknads- och produktområden. Det allt övergripande målet är att genom utnyttjande av Consiliums kompetens inom valda segment och genom tillämpning av en tydlig affärsstrategi skapa värden för aktieägarna. Consilium fokuserar tillväxtsatsningarna till marknads- och produktområden där koncernen redan har eller kan uppnå världsklass. Consilium är noterat på OMX Nordiska Börs Stockholm, har mer än 450 anställda och omsätter mer än 900 MSEK.