Condesigns koncernchef nominerad till årets VD

Fredrik Bromander har nominerats till Årets VD 2015 av Universum.

​Universum uppmärksammar varje år arbetsgivare och personer som anstränger sig lite extra för att bygga och kommunicera ett starkt Employer Brand. Priset Årets VD tilldelas en VD som till fullo förstår vikten av ett aktivt arbete med talangfrågorna. Denna förståelse yttrar sig genom ett starkt engagemang i frågorna och ett aktivt stöd till dem som ansvarar för organisationens talangarbete.

Motiveringen lyder: Fredrik Bromander insåg tidigt vikten av attraktionsfrågorna och vikten av att arbeta med dessa kontinuerligt. Han har i detta arbete nått mycket starka resultat såväl internt som externt. Det är särskilt imponerande att ett företag av denna storlek kan få en sådan genomslagskraft på talangmarknaden. Det visar också hur mycket en engagerad VD betyder i frågorna.

Vinnaren utses på Universum Talent Awards 2015 i Stockholm, som går av stapeln 30 september 2015.

Nils-Olov Johnson, styrelseordförande, Condesign AB
Tfn: 031-7441731, Mobil: 0706-750203
E-mail: nilsolov@condesign.se

Condesign är  industri- och kommunikationskonsulten som erbjuder ledande industriföretag kvalificerade konsulttjänster och lösningar för hela produktens livscykel – från konstruktion och produktion, marknadsföring och försäljning, installation och användning till service och reparation – i syfte att stärka kundernas konkurrenskraft. Ytterligare information om Condesigns verksamhet finns på  www.condesign.se.