Industri- och kommunikationskonsulten Condesign anställer ny kontorschef i Karlstad

Report this content

Condesignkoncernens dotterbolag Condesign Info Productions AB får ny kontorschef. Johan Älverstad tillträdder befattningen den 2 september 2019.

Industri- och kommunikationskonsulten Condesign har anställt en ny kontorschef i Karlstad. Johan Älverstad har de tio senaste åren arbetat på Arbetsförmedlingen, varav de tre senaste åren som sektionschef. Han började på Condesign den 2 september.

- Jättekul att Johan valt att börja hos oss. Det här kommer att göra oss till en ännu starkare aktör i regionen, säger Fredrik Bromander, Condesigns koncernchef.

Johan kommer att vara baserad i Karlstad, och arbeta med affärerna i Värmland och Mälardalen.

- Jag ser fram emot att arbeta i min nya roll, och samtidigt utnyttja min breda erfarenhet av bemanning och förändringsarbete. Ska också bli spännande att arbeta inom den privata sektorn, med konsultaffärer, som är Condesigngruppens huvudinriktning, säger Johan.

Fredrik Bromander, VD och koncernchef Condesign AB

Telefon 031-744 17 96, SMS 0707-81 57 54

E-mail:  fredrik.bromander@condesign.se

Condesign är industri- och kommunikationskonsulten som erbjuder ledande industriföretag kvalificerade konsulttjänster och lösningar för hela produktens livscykel – från konstruktion och produktion, marknadsföring och försäljning, installation och användning till service och reparation – i syfte att stärka kundernas konkurrenskraft. . Condesign är ständigt på jakt efter nya duktiga medarbetare. Ytterligare information om Condesigns verksamhet finns på www.condesign.se .