Affärsdrivet Shared Service Center, konferens 20-21 maj 2015 i Stockholm

STÄNDIGA FÖRBÄTTRINGAR SOM GER RESULTAT

Att ditt SSC ska sträva efter att skapa kostnadsfördelar genom att effektivisera stödfunktioner och processer är en självklarhet, men hur gör du det i praktiken? Vilka strategier ska du välja och vad ska du inkludera i din tjänstekatalog?

Skapa framgång med rätt verktyg

På konferensen får du möta företag som arbetar med SSC både nationellt och globalt. Du får ta del av hur de valt att utveckla tjänstekataloger och processer, hur de arbetar med uppföljning och nyckeltal samt hur de valt att utforma sina verksamhetsstrategier. Allt för att du som deltagare ska skaffa dig nya kunskaper och utveckla ditt SSC till ett center of success. Ta chansen att benchmarka ditt SSC mot andra organisationer.

Läs hela programmet här!

Varmt välkommen på konferens!