ÅRETS VIKTIGASTE KONFERENS INOM SYSTEMFÖRVALTNING

När kraven på IT-stödet ökar snabbare än tillsättningen av resurser öppnar det upp för uppenbara konflikter. Om du i din systemförvaltning dessutom är låst i gamla system är det en ännu större utmaning att tillgodose komplexa och snabbföränderliga behov. Det är en sak att utforma styrdokument och rutiner på papper, men en helt annan att lyckas implementera det i praktiken. Vad krävs egentligen av dig som arbetar med systemförvaltning?

Effektivare IT-förvaltning – i praktiken

På denna praktiskt förankrade konferens får du möta såväl företag som myndigheter som satsar hårt på att förändra och förnya sin IT med nya strategier för systemförvaltning. Du får ta del av konkreta metoder för att driva och hantera förändringar, utveckla fungerande samarbete med verksamhetssidan och använda styrmodeller i det dagliga arbetet. Allt för att säkerställa att det du gör möter såväl befintliga som framtida behov.

Därför ska du inte missa konferensen

1. Ständigt nya förutsättningar – så ökar kraven på dig
  2. Livscykelstrategi som tillgodoser era behov
  3. De senaste förvaltningsmetoderna & styrmodellerna i praktiken
  4. Hur du möter du ökade förändringsbehovet?
  5. Effektivare samverkan mellan förvaltning, övriga IT & verksamheten

Läs hela programmet här!