Bolagsjuristforum 2014, konferens 25-26 november i Stockholm

Bolagsjuristen har en instrumental roll i att balansera ett företags förmåga att göra affärer med de alltmer komplexa kraven som ställs på marknaden. Som bolagsjurist bör du vara djupt involverad i företagets kritiska processer, delaktig i management samt värdera risker och tänka i affärer. Dagens bolagsjurist borde vara en värdefull affärskonsult, men hur tar du dig dit?

Hur tar du nästa kliv för att bli mer delaktig i affären?

Upplever du att det är svårt att hitta rätt roll i företaget eller vet du kanske redan hur du som bolagsjurist kan skapa värde i din verksamhet – men har svårt att omsätta det i praktiken? Missa inte konferensen som tar dig till nästa nivå i din roll som bolagsjurist.

PÅ KONFERENSEN FÅR DU LÄRA DIG:
• Hur du kan stärka din roll & nå nästa nivå som bolagsjurist
• Nya instanser & lagar som påverkar dig
• Arbetssätt som gör att bolagsjuristen skapar värde

DU FÅR BL.A. LYSSNA TILL:
Upphandling av juridiska tjänster – bidra med kostnadsmedvetenhet, effektivisering & ökat verksamhetsvärde
Christina Blomkvist, Group Legal Counsel, Folksam

Stärk din roll som bolagsjurist – bli en del av affären
Stefan Backman, chefsjurist, Tele2

Praktisk konkurrensrätt – nyheter & trender
Per Karlsson, chefsjurist, Konkurrensverket

Läs hela programmet här!
Varmt välkommen på konferensen som tar dig från baksätet till framsätet av företaget!

Elisabet Sjöberg

Ni är experter på ert arbetsområde. Conductive är experter på att arrangera mötesarenor som ger ert företag nya insikter och konkret nytta.
Vill du veta mer?