Facility Management - utveckla din roll i företaget

Vet du hur du mäter och visar på det värde som FM-funktionen tillför verksamheten? Hur du mäter och följer upp leverantörsavtal på bästa sätt? Hur du ökar samverkan internt mellan FM-funktioner? Rätt servicenivå och kvalitet på FM-tjänsterna bidrar till ökad produktivitet, tillväxt och lönsamhet i organisationen. Oavsett om du har en intern FM-organisation eller samarbetar med leverantörer presenteras verktyg och nycklar för hur du kan koppla FM-funktionen till företagsstrategin.

Vet du hur du mäter och optimerar FM-funktionen?

På konferensen har vi samlat best practice case från olika branscher för att du ska få verktyg, arbetssätt och strategier för att optimera din FM-organisation. Dessutom ges svar på hur du mäter värdet av funktionen både internt och externt i samarbete med leverantörer.

Du får bland annat lyssna till:
Maximal integrering av tjänster – ett långsiktigt partneravtal
Niklas Jönsson, Head of Business Support & Strategy, IFM Contract Director, Nordea

Effektivt nyckeltalsarbete med tydlig koppling till ständig utveckling
Carolin Malmsten, WCM Champion, Tetra Pak

Samarbeten mellan FM-funktioner – en resa i förändringens tecken
Maria Paris, Business Demand Manager & Anne-Jeanette Ljungberg, Manager, Vattenfall Facility
Management Nordic

Varmt välkommen på konferens i vår, 10-11 mars 2015 i Stockholm.