Framtidens Executive Assistant, konferens 21-22 okt i Stockholm

Executive Assistant, VD-assistent, chefssekretarare – ja, kärt barn har många namn. Äntligen har vi en konferens för din yrkesroll! Hur kommer det sig att en så betydande yrkesroll ofta hamnar i skymundan? På denna konferens varvas inspirations- och expertföreläsningar med praktikfall som ger handfasta tips på hur du kan förbättra ditt arbete och utveckla samt stärka din yrkesroll. Du kommer få ta del av efterfrågade föreläsare som t.ex. Petra Brask som hjälper dig att bli effektivare i ditt dagliga arbete.

Behåll alla bollar i luften!

Du kommer dessutom att få lyssna på spännande och lärorika praktikfall från olika branscher. Vi kommer även diskutera era utmaningar och hur ni ser på yrkesrollen i framtiden.

DU FÅR LÄRA DIG:
• Framgångsfaktorer för ett gott samarbete med chefen
• Hur du kan effektivisera ditt arbete genom Time Management
• Verktyg & metoder för effektiv kommunikation
• Trendspaning och framtidsutsikter, i omvärlden och för dig

DU FÅR BL.A. LYSSNA TILL:
Hur hanterar du förändringar i omvärlden, organisationen och din yrkesroll?
Anne Ulvönäs, Executive Assistant, Vattenfall AB

Bryt normerna – allt du lärt dig om arbetslivet är fel!
Tomas Edlund, trendspanare, Futurewise

Bli din chefs bästa businesspartner
Sofie Koark, Group Executive Assistant, Academic Work

Se hela programmet här!

Varmt välkommen på årets konferens!

Malin Carlsson

Ni är experter på ert arbetsområde. Conductive är experter på att arrangera mötesarenor som ger ert företag nya insikter och konkret nytta.
Vill du veta mer?