Ledarskapskurser 2014, kurshållare Conductive och Assessio

Ställer du höga krav på din kompetensutveckling?

Då har du hittat rätt! Våra ledarskapskurser kombinerar alltid teori med praktiska övningar. Vi har en unik kombination av experter och psykometriska test som ligger till grund för våra utbildningar och dess innehåll. Varmt välkommen till kurser som gör skillnad för ditt fortsatta ledarskap!

Jakob Bäckström
Kursansvarig

Ledarskapskurser 2014

LEDARE MEN INTE CHEF - Praktiskt ledarskap i vardagen

NY SOM CHEF - Trygg och effektiv ledning och styrning

KONFLIKTHANTERING OCH BESVÄRLIGA BETEENDEN - Verktyg för att hantera individ- och gruppkonflikter

COACHANDE LEDARSKAP - Konkreta verktyg för tydligare ledarskap

Kursledare
Pär Cederholm är psykolog, civilekonom och CEO för Assessio Norden. Han har en omfattande erfarenhet inom testning av ledare och har jobbat med coaching och utveckling på alla nivåer i organisationer, både privat och offentlig sektor. Pär har över 10 års erfarenhet från ledarskap, vilket gör att han alltid sätter en personlig prägel på sina utbildningar.

Mattias Elg är legitimerad psykolog och VD för Assessio Psychometrics, där han leder utvecklingsarbetet av Assessios metoder inom arbetslivets psykologi. Mattias har arbetat med rekryterings- och ledarutvecklingsprogram såväl nationellt som internationellt. Mattias har varit med och utformat den internationella standarden för psykologiska bedömningsmetoder.

Kurshållare
Assessio
är nordens ledande företag inom organisationspsykologi och HR. Med en hög
psykologisk kompetens och en lång historia av forskningsnära utveckling, har Assessio med tiden skapat dokumenterade framgångsrika tjänster och metoder. Assessios syfte är att möjliggöra sina kunders framgång, oavsett om det handlar om att tillsätta rätt person på en tjänst, eller att på ett evidensbaserat sätt arbeta med organisatorisk förflyttning eller ledarutveckling.

Klicka här och besök vår hemsida för att läsa mer om alla ledarskapskurser. Kurserna går på flera orter, välj den stad som passar dig bäst!