Nya möjligheter med omröstningar under distansmötet

Report this content

Nu lanseras nya funktioner i telefonmötestjänsten Confy som innebär att man kan genomföra omröstningar och frågestunder under telefonmötet. Allt för att telefonmötena ska bli så effektiva som möjligt.

Telefonmötestjänsten Confy är en användarvänlig och kraftfull telefonmötestjänst med mycket hög säkerhet. Confy passar både för företagets dagliga möten och för större konferenser som kräver hög grad av kundanpassning.

– Med de nya möjligheterna i Confy särskiljer vi oss ytterligare från våra konkurrenter och stärker vår position på konferensmarknaden, säger Renée Fredlund, VD på Confy.  Vi vill att Confy ska vara det självklara valet av konferenstjänst.  Med de nya funktionerna ger vi alla mötesledare en unik möjlighet att effektivt styra både det ”lilla” och det ”stora” telefonmötet.

Med funktionen ”Omröstning” kan du ta reda på vad dina mötesdeltagare tycker i olika frågor. I Confy kan du skapa ditt eget frågeformulär och genomföra en omröstning under ditt pågående telefonmöte. Deltagarna svarar anonymt via knapptryckningar på telefonen och direkt efter avslutad omröstning får du resultatet. Med funktionen ”Talarkö” kan du genomföra en organiserad frågestund och låta dina deltagare ”räcka upp handen” när de vill ställa en fråga. Som ordförande aktiverar du en deltagare i taget som får ställa sin fråga.

Kåre Nordström är Head of Business Integration på Telenor Sverige AB och har använt den nya funktionen Omröstning.

– Jag håller månatliga informationsmöten med mina medarbetare, berättar han. Vi sitter spridda i hela landet, så telefon- och webbmöte blir ett självklart val. Möjligheten att kunna ställa frågor till mina medarbetare under mötets gång skapar en helt annan delaktighet.

Renée Fredlund
Mob: +46 704 44 37 48  |  E-mail: renee.fredlund@confy.se

Om Confy AB
Confy AB  utvecklar moderna och effektiva telefonilösningar och erbjuder idag ett av marknadens bästa system för telefonmöten och webbmöten. Confy AB har kunder i såväl Skandinavien som övriga europeiska länder.
www.confy.se