Connectas delårsrapport tidigareläggs

Connectas delårsrapport tidigareläggs Connectas delårsrapport för perioden maj till oktober kommer att offentliggöras tisdagen den 9 november på grund av att rapporten godkänts av styrelsen tidigare än beräknat. För ytterligare information, kontakta gärna Anders Swensson, ekonomidirektör Telefon: 08 - 412 30 00 e-post: anders.swensson@connecta.se eller Christer Jacobsson, VD och Koncernchef Telefon: 08 - 412 30 00 e-post christer.jacobsson@connecta.se Connecta AB är ett Internetkonsultföretag som arbetar med affärsutveckling med Internet. Bolaget erbjuder tjänster inom områdena Strategi, Internet & IT samt Human Resource Management. Connecta kan med sitt totalkoncept vara helhetsleverantör till stora företag och organisationer och erbjuda konsulttjänster som stärker kundernas affärsförmåga i den nya digitala ekonomin. Connecta har idag c:a 420 medarbetare. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/05/19991105BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/05/19991105BIT00020/bit0002.pdf