Consafe Infotech genomför storaffär och presenterar planer på börsintroduktion

Inbjudan till presskonferens Consafe Infotech genomför storaffär och presenterar planer på börsintroduktion Idag presenterar Consafe Infotech en storaffär inom telekomområdet. Genom affären blir Consafe Infotech en ledande aktör i Sverige inom telekomlösningar och mobilkommunikation. På presskonferensen presenteras också planerna på en introduktion av aktien på OM Stockholmsbörsen. Datum: Måndagen den 11 september Tid: Klockan 11:00 Plats: Salénhuset, sal Forum (plan 2), Norrlandsgatan 15, Stockholm MEDVERKANDE: STEFAN NILSSON, VD CONSAFE INFOTECH Christer Ericsson, styrelseordförande Consafe Infotech Välkomna! För ytterligare information, var god kontakta: Peter Gimbe, informationschef och IR-ansvarig, 0708-25 96 67 Consafe Infotech är en ledande aktör inom mobila helhetslösningar för tele- och datakommunikation. Bland kunderna finns Alcatel, Ericsson och Telia. Consafe Infotech har i dag drygt 140 anställda. Huvudkontoret ligger i Malmö. Regionkontor finns i Oslo, Göteborg, Karlskrona. Consafe Infotech är ett dotterbolag inom JCE-gruppen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/11/20000911BIT00050/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/11/20000911BIT00050/bit0002.pdf