Malik Wafin utsedd till ny VD för Consafe Infotech

Malik Wafin utsedd till ny VD för Consafe Infotech På grund av familjeskäl har Stefan Nilsson beslutat att lämna sin befattning som VD för Consafe Infotech. Stefan Nilsson kommer att vara fortsatt verksam inom Consafe Infotech och övergå till posten som arbetande Vice Styrelseordförande. Med anledning av detta har styrelsen utsett Malik Wafin till ny VD. Malik Wafin är chef för Consafe Infotechs konsultverksamhet och tidigare VD för QiTEL AB, som gick samman med Consafe Infotech i september 2000. Styrelsen i Consafe Infotech AB För ytterligare information, var god kontakta: Malik Wafin, VD Consafe Infotech AB, tel: 0706-395 900 J. Christer Ericsson, Styrelseordförande Consafe Infotech AB, tel: 0708- 199 130 Consafe Infotech utvecklar mobila informationslösningar och kommunikationsprodukter som ökar människors rörlighet. Kunderna är systemleverantörer, operatörer och service providers samt större företag med behov av skräddarsydda lösningar. Under de senaste åren har omsättningen vuxit med i genomsnitt 58 procent per år. Företaget har idag 220 medarbetare på tio platser i tre länder - Sverige, Norge och Italien. Consafe Infotech är ett dotterbolag inom JCE-gruppen. http://www.consafeinfotech.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/24/20001124BIT00510/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/24/20001124BIT00510/bit0002.pdf