Consensus rekryterar ny chef till Alternativa Investeringar!

2020 har börjat väldigt bra för Consensus med kraftigt höjd omsättning, förbättrat resultat samt fortsatt stort inflöde av kunder och kapital. Bolaget redovisar också unika förvaltningsresultat, vilket resulterat i topprankade fonder. I led med att stärka bolagets erbjudande och fortsatta tillväxtresa har en ny chef rekryterats till Alternativa Investeringar.

“en topprekrytering som breddar vår kompetens ytterligare och stärker vår position som etablerad kapitalförvaltare med förstklassiga erbjudanden till våra kunder” säger bolagets VD Patrik Soko

Ny chef till Alternativa Investeringar/Strukturerade Produkter

Vi har rekryterat Christian Malmberg som med sin gedigna erfarenhet från internationella investmentbanker, och senast från Danske Bank, tillför Consensus hög kompetens inom ett för bolaget viktigt segment.

Christian kommer att ansvara för bolagets Alternativa Investeringar vilket inkluderar Strukturerade Produkter.

Christian kommer att utgå från vårt kontor i Malmö och börjar sin anställning i början av maj månad.

Mölndal, 28 april 2020

Vi För ytterligare information kontakta

Patrik Soko, VD                                      Claes-Göran Nilsson, styrelseordförande

0720-633256                                          0705-926145