Flaggningsmeddelande

Flaggningsmeddelande Vi har idag sålt 69 000 aktier i Glocalnet AB, vilket innebär att vi nu innehar 2 226 000 aktier motsvarande 4,9 % av röster och kapital med hänsyn taget till utspädningseffekter av utestående optioner i bolaget. För ytterligare information, kontakta: Mathias Österdahl, Investor Relations mathias.osterdahl@coreventures.se Tel: 08-7896175 Om Core Ventures Core Ventures AB (publ) är ett riskkapitalbolag som har en tydlig fokusering på expansionsfinansiering av tillväxtföretag i den nya ekonomin. Målsättningen är att vara ett naturligt alternativ för de aktieägare som önskar placera i en sammansatt portfölj av i huvudsak onoterade framtidsföretag. Core Ventures är noterat på Nya Marknaden vid OM Stockholmsbörsen. Mer information finns på www.coreventures.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/02/20010302BIT00790/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/02/20010302BIT00790/bit0001.pdf