Ingmar Rentzhog sålde Laika Consulting och tar sig an nästa bransch

Report this content

Intervju med finansentreprenören Ingmar Rentzog som de senaste 15 åren varit en tung aktör som betytt mycket för digitaliseringen inom finansbranschen genom sitt bolag Laika Consulting.

Se hela intervjun här

Nu tar han sig an nästa bransch, klimatbranschen där han ser att han kan göra skillnad, här behövs digitalisering, förnyade affärsmodeller och en förbättrad kommunikation. Ingmar berättar också öppenhjärtigt om sina investeringar, utmaningarna han ser i småbolagen och vad investerare ska hålla utkik efter som kan bli the next “big thing”

Innovationen

#WeDontHaveTime är en social media plattform som kopplar samman människor från hela världen som brinner för miljö, hållbarhet och klimatfrågor. Kraften från många ska utöva påtryckning på makthavare, politiker och företag att tänka klimatsmart men även att uppmärksamma goda exempel och bra initiativ.

Mer information
Om du vill veta mer om bolaget eller önskar mer information om aktuella emissioner i de bolag som intervjuas kontakta oss via e-post info@corneliapr.com eller genom att gå med i Facebook-gruppen Global Investors VIP.

Läs mer om We Don´t Have Time på bolagets hemsida

corneliapr.com