Peder Lamm medgrundare i fond som investerar i lyxvarumärken

Peder Lamm är vår folkkäre antikexpert, tv-profil och en flitigt anlitad föreläsare men vad många inte vet är hans djupa kunskap och näsa för investeringar.

Se intervjun

I den här spännande intervjun diskuterar vi antikviteter och historien kring lyxvaror som gör det till en intressant investering. Vi får också höra mer om fonden som Peder Lamm varit med att starta.

Hör Peder Lamms berättelse om hur hans intresse för antikviteter startade från tidig ålder. Hur vår konsumtion och intresse för statusprylar förändrats över tid och varför antikviteter, fina viner och lyxvarumärken är en bra investering.

Om Peder Lamm

Peder Lamm är en erkänd antikexpert, tv-profil och fd chefredaktör för magasinet Connoisseur. Han är författare till den populära boken “De dolda skatterna.” Peder är flitigt anlitad som auktionsförrättare, konferencier och föredragshållare inom ämnen som antikviteter, konst, lyxvaror, mat och dryck.

Om du vill veta mer om bolagen eller önskar mer information om aktuella emissioner i de bolag som intervjuas kontakta oss via e-post info@corneliapr.com eller genom att gå med i Facebook-gruppen Cornelia News Network.

cornelianews.com