Coriter storsatsar på din hälsa!

Report this content

Hälsa och livsstil hör till gruppen frågor som vi ofta prioriterar bort för annat. I skuggan av andra vardagsbekymmer hinner vi helt enkelt inte med att reflektera över vår hälsa. Coriter gör det enkelt för dig att få koll på läget, när man förenar nytta med nöje.

Genom att kombinera en bred hälsoundersökning med en resa till populära Kroatien kan du slå två flugor i en smäll, du behöver varken ge avkall på semestern eller tulla på hälsan. Passa på att njuta av medelhavs sol, härlig mat och miljö, medan du inväntar uppgifter om din hälsa.

”Coriter vänder sig till alla som vill få bättre koll på sin hälsa. Hos Coriter får du en lyxig semester och en hälsoundersökning i högsta europeiska standard till ett lägre pris än vad bara undersökningen kostar hemma. Efterfrågan har varit stor och vi har inte varit sena med att ta fram riktigt prisvärda erbjudanden. Man skulle kunna säga att vi storsatsar på din hälsa”, säger Dr. Pelle Gustavsson, en av initiativtagarna till Coriter.

Per-Olof Gustavsson och Adem Jerkovic, entreprenörerna bakom Coriters affärsidé, har tillsammans en gedigen erfarenhet av hälso- och rehabiliteringvård i Europa. Coriter samarbetar med etablerade och erkänt duktiga företag i Sverige och Kroatien för att garantera högsta kvalitet i sina tjänster.

Besök vår hemsida: www.coriter.com

För mer information, kontakta:

Adem Jerkovic
+46 (0) 31 – 20 30 85 a.jerkovic@coriter.com