Croisette finalist i Årets Fastighetsförvaltare

Thomas Lindén, Property Manager på Croisette Real Estate Partner, är finalist i Årets Fastighetsförvaltare, kategori Bostad.

”– Jag är otroligt stolt och glad att Thomas har uppmärksammats på detta sätt. Jag är dock inte förvånad, med den erfarenhet, kunskap och det brinnande engagemang Thomas har för förvaltning måste jag säga att det är väldigt välförtjänt. ”, säger Axel Persson, Director Asset Management, Croisette Real Estate Partner.

”–Fantastiskt kul och spännande att vara finalist och samtidigt ett bevis på att mitt mångåriga engagemang inom fastighetsförvaltning gett avtryck i branschen. säger Thomas Lindén, Property Manager, Croisette Real Estate Partner.

Främja förvaltarrollen
Syftet med utmärkelsen är att lyfta fram medarbetare i branschen som gör ett professionellt värdeskapande arbete i fastigheterna samt att främja fastighetsförvaltarrollen.

”– Det är enormt prestigefullt att en av våra medarbetare är finalist i denna kategori då förvaltningsverksamheten är så pass ung. Det är ett kvitto på att vi gör rätt saker och skapar bra värde för våra klienter. Vi är en rådgivande förvaltningsorganisation med perspektiv som marknaden saknat, framgången bygger på att varje medarbetare vågar tänka stort och är beredd att ge det lilla extra.”, säger Peter Eriksson, Head of Digital Property Management & Administration, Croisette Real Estate Partner.

Prisutdelning på seminarium
De bägge priserna består av, förutom den oerhörda äran, ett inramat diplom som delas ut till Årets Fastighetsförvaltare Bostad och Årets Fastighetsförvaltare Lokaler vid Förvaltarforums årliga seminarium Framtidens Förvaltare, som hålls i Stockholm den 24 maj 2022.

Peter Eriksson, Head of Digital Property , Management & Administration på Croisette Real Estate Partner
 Mob: +46 (0) 723 88 84 04
peter.eriksson@croisette.se