Croisette hyr ut lokal till Lindome Padel Club i Göteborg

Croisette har förmedlat en lokal till nybildade Lindome Padel Club. Lokalen är drygt 1300 kvm stor och ligger i en fastighet på Elementvägen 2 i Lindome. Fastighetsägaren är Hantverkslokaler i Göteborg AB.

”– Vi är väldigt glada och stolta över att äntligen vara i mål med vår etablering i Lindome som snart skall få sin första egna padelanläggning. Jag tror ingen har missat hur sporten tagit Sverige med storm och en stor anledning till detta är att personer i alla åldrar kan utöva den. Vi har upplevt svårigheter med att hitta en lokal med rätt takhöjd för padel, men med hjälp av Croisette har vi äntligen hittat en optimal lokal för vår verksamhet. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och ser fram emot vår öppning i höst. Välkomna till Lindome Padel Club!”, säger Martin Högberg, en utav grundarna till Lindome Padel Club.

”– Croisette var vår trygga och kunniga rådgivare, då Lindome Padel Club etablerade sig i våra lokaler. Uthyrningen var extra kul, då vi satsar på att skapa mer dynamik i den fastigheten", säger Robert Lundberg på Hantverkslokaler i Göteborg AB.

”– Vilken succé - Lindome har fått sin första padelanläggning! Vi är oerhört glada över vårt samarbete med Lindome Padel Club och är övertygade om att det kommer finnas ett stort intresse för deras nya anläggning”, säger Mirzeta Hasific, Associate Leasing, på Croisette Real Estate Partner.

Söker ni lediga lokaler i Göteborg? Ring oss så hjälper vi dig!

Mimoza Zeneli, Head of Leasing Gothenburg, Croisette Real Estate Partner
mimoza.zeneli@croisette.se
+46 (0) 731 50 22 33

Croisette är ett modernt och nytänkande bolag som består av fastighetskonsulter med inriktning på den kommersiella marknaden. Vi erbjuder kvalificerad rådgivning inom affärsområdena lokalförmedling, transaktionsrådgivning, värdering & analys samt kompetensförsörjning.