Croisette hyr ut till Detecht i Almedal More Promote Edit ScheduledPublic

Croisette har varit rådgivare i uthyrningen på Gamla Almedalsvägen 19 i charmiga Almedals Fabriker.

Lokalen är på totalt 189 kvm där Detecht redan tillträtt sina nya kontorsytor. De var ute efter något unikt och annorlunda och hamnade helt rätt i denna lokal, efter en stunds letande.

"Vi är väldigt glada att Detecht väljer att etablera sig hos oss i Almedals fabriker och vi ser fram emot vårt samarbete framöver!"

- Sofia Dalbert, kommersiell förvaltare, Platzer.

Fastighetsägare är Platzer.

Sofie Johansson, Senior Associate Leasing

@: sofie.johansson@croisette.se

Jennifer Eriksson, Head Of Leasing

@: jennifer.eriksson@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschen mest expansiva och nytänkande rådgivare och företräder såväl fastighetsbranschens mest progressiva kunder, som medvetna bostadssäljare. Koncernens hängivna och engagerade medarbetare erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom transaktion, värdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, förvaltning, försäkringsförmedling samt fastighets- bostadsrätts- och hyresförmedling. Croisette är rikstäckande i Sverige, Island, Danmark och i Finland med globalt huvudkontor i Malmö.