Croisette hyr ut till SPB Nordic

Croisette har varit rådgivare i uthyrningen på Norra Hamngatan 4 i centrala Göteborg.

Lokalen är på totalt 345 kvm där SBP Nordic redan tillträtt sina nya ytor. Efter att ha kikat på en mängd olika lokaler föll det till slut på Norra Hamngatan, som erbjuder en välrenoverad lokal i centralt och bra läge, med stadens utbud utanför dörren.

”– Mycket roligt att få välkomna SBP Nordic AB till Norra Hamngatan 4. Nu får de rymliga och härliga lokaler att utvecklas i med fortsatt närhet till staden och kommunikationer. Med öppenhet och bra dialog har vi hittat bra lösningar för hyresgästen i samarbete med Sofie på Croisette.” säger Magnus Lakander, förvaltare, Sigillet Fastighets AB.

Fastighetsägare är Sigillet.

För mer information kontakta:

Sofie Johansson, Senior Associate Leasing

mob: +46 (0) 761 12 76 50

@: sofie.johansson@croisette.se

Jennifer Eriksson, Head Of Leasing

mob: +46 (0) 790 66 44 79

@: jennifer.eriksson@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschen mest expansiva och nytänkande rådgivare och företräder såväl fastighetsbranschens mest progressiva kunder, som medvetna bostadssäljare. Koncernens hängivna och engagerade medarbetare erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom transaktion, värdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, förvaltning, försäkringsförmedling samt fastighets- bostadsrätts- och hyresförmedling. Croisette är rikstäckande i Sverige, Island, Danmark och i Finland med globalt huvudkontor i Malmö.