Croisette och BoKlok ingår långsiktigt samarbete

Croisette och BoKlok ingår långsiktigt ramavtal för klimatneutral förmedling av BoKloks bostäder.

Croisette och BoKlok påbörjade i början av året ett samarbete gällande förmedling av BoKloks nyproducerade bostäder. Efter ett antal lyckade projekt ingår bolagen nu ett långsiktigt ramavtal för utökat samarbete. Initialt löper avtalet på 3 år med möjlighet till förlängning.

”Jag tycker att det känns väldigt roligt att vi tillsammans har nått fram till ett så bra samarbete och att vi verkligen ges möjlighet att jobba tillsammans, som team, så att också mäklaren känner delaktighet i bostadsprojektet! För BoKlok är hållbara, långsiktiga partnerskap precis vad vi menar med att vara ”bättre tillsammans”. Det är så vi enklast lär oss om och från varandra, och därmed inte behöver uppfinna hjulet på nytt i varje enskilt projekt”, säger Emelie Ekelund, Sälj & Marknadschef, Boklok.

Under året har Croisette utökat sin mäklarverksamhet Croisette Home och finns nu på plats i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Västerås – med planer på att växa ytterligare. Redan under hösten hoppas Croisette på att kunna tillkännage ytterligare orter i Sverige.

Vi är väldigt stolta över att få fortsatt förtroende av BoKlok. Vi ser likheter i värderingar både ur mindre och väldigt stora perspektiv. Vi går in i detta samarbete med avsikten att tillsammans skapa bästa förutsättningar för BoKloks kunder”, säger Per Svensson, CEO & Founder, Croisette Real Estate Partner.

Per Svensson, CEO & Founder

@: per.svensson @croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschen mest expansiva och nytänkande rådgivare och företräder såväl fastighetsbranschens mest progressiva kunder, som medvetna bostadssäljare. Koncernens hängivna och engagerade medarbetare erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom transaktion, värdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, förvaltning, försäkringsförmedling samt fastighets- bostadsrätts- och hyresförmedling. Croisette är rikstäckande i Sverige, Island, Danmark och i Finland med globalt huvudkontor i Malmö.