Croisette omlokaliserar körskola i Göteborg

Croisette Real Estate Partner omlokaliserar körskola som funnits på samma område sedan 1975.

Croisette har varit rådgivare i uthyrningen på Tagenevägen 72 i Göteborg. Lokalen är på totalt 122 kvm och tillträdande hyresgäst är Trafikskolan Kärra Rödbo. Trafikskolan har funnits sedan 1975 och det är första gången sedan dess som de flyttar till nytt område. Lokalen på Tagenevägen kommer att anpassas och renoveras efter önskemål. Trafikskolan Kärra Rödbo flyttar in i lokalen i mitten på september 2021.

”– Vi ser fram emot att få välkomna Trafikskolan Kärra Rödbo till nyrenoverade och verksamhetsanpassade lokaler i det fantastiskt bra belägna Tagene Industriområde. Detta blir även startskottet för ett bra samarbete med Croisette som agerat väldigt bra genom hela processen”, säger Olle Nordbäck, CEO Perthon Properties.

Fastighetsägare är Perthon Properties.

Jennifer Eriksson, Head of Leasing, Gothenburg

mob:
@: jennifer.eriksson@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschen mest expansiva och nytänkande rådgivare och företräder fastighetsbranschens mest progressiva kunder. Bolagets hängivna och engagerade medarbetare erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom transaktion, värdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, förvaltning samt försäkringsförmedling. Croisette är rikstäckande i Sverige och på Island med huvudkontor i Malmö.