Croisette samarbetar med Proptech-bolagens Tesla

Croisette Human Capital är otroligt glada att kunna presentera samarbetet med PropTech-företaget Parakey. Vi är stolta över att ha varit delaktiga i flera lyckosamma rekryteringar till Parakey och kommer fortsättningsvis agera rekryteringspartner till deras ständigt växande team.

Sedan 2019 har vi på Croisette mobil access från Parakey installerat på vårt kontor i Stockholm samt på vårt kontorshotell Nesco i Malmö. Samarbetet mellan Croisette och Parakey känns självklart då bolagen delar samma affärsmässiga sinne med tillväxt och digitalisering som strategi. Parakeys marknadsledande plattform för mobil access är ett givet val för oss på Croisette, som för så många av våra branschkollegor.

”Det känns fantastiskt roligt att ingå samarbete tillsammans med Parakey och att få sitta på första parkett under deras tillväxtresa. Jag ser flera likheter bolagen emellan vilket gör samarbetet extra tilltalande. Med Parakeys snabbfotade arbetssätt och moderna accessfunktion är jag övertygad om att det inte är sista gången vi kommer få se deras logga. Tack Parakey för nyckeln till framtiden!”

– Julia Pehrson, Associate, Croisette Human Capital.

”Vår relation med Croisette sträcker sig flera år tillbaka i tiden och det är så vi vill jobba. Inte en klassisk kund/leverantör-relation utan ett partnerskap mot vårt gemensamma mål om att förändra en bransch. På detta sätt vi utvecklas och skapar vi tillväxt tillsammans, och uppfattas av vissa som en rosa Tesla!”

– Peter Wegdell, Head of Sales, Parakey.

Julia Pehrson

Associate, Human Capital, Göteborg