Två nya partners på Croisette Real Estate Partner

Croisette Real Estate Partner tar in två nya Partners i sin verksamhet från och med januari i år. Dessutom befordras tre medarbetare.

Nya Partners på Croisette Real Estate Partner är Peter Eriksson och Emil Lötbom. Sissel Andersson och Nesme Jari befordras till Senior Associate samt Andreas Joelsson Svenn som befordras till Director och ingår därigenom i koncernens partnerskapsprogram.

”– Att ta steget vidare som Partner och delägare är helt klart en kul milstolpe och då vi bara är i början av vår resa är det enormt inspirerande att göra det i en mer renodlad roll som projektledare och deal sourcer. Vi har byggt upp ett transaktionsteam i toppklass som under året kommer att växa ännu mer och jag ser verkligen fram emot att bidra till att bolaget når nya nivåer”, säger Peter Eriksson, Partner på Croisette Real Estate Partner.

”– Jag ser verkligen fram emot att, som Partner, fortsätta utveckla leasingverksamhetens strategiska och affärsmässiga förvaltning”, säger Emil Lötbom, Head of Leasing på Croisette Real Estate Partner i Stockholm.

”– Efter ett mycket lyckat första år i Göteborg känns det oerhört inspirerande att få starta det nya året som medlem i koncernens partnerskapsprogram. Jag ser fram emot att bibehålla tillväxttakten i regionen framöver och hoppas på ett minst lika framgångsrikt 2020”, säger Andreas Joelsson Svenn, Head of Valuation & Analysis Gothenburg, på Croisette Real Estate Partner.

”– Vi är ett oerhört starkt lag som växer ihop mer och mer. Det är glädjande att skaran delägare nu utökas med Emil, Peter och Andreas, som samtliga visat prov på långsiktig kvalitet och som delar vår expansiva vision. Vi ser fram emot vår fortsatta tillväxt tillsammans”, säger Per Svensson, VD på Croisette Real Estate Partner.

VD, Croisette Real Estate Partner

+46 (0) 76 - 627 27 72

per.svensson@croisette.se

Croisette är ett modernt och nytänkande bolag som består av fastighetskonsulter med inriktning på den kommersiella marknaden. Vi erbjuder kvalificerad rådgivning inom affärsområdena lokalförmedling, transaktionsrådgivning, värdering & analys samt kompetensförsörjning.