Crown Energy AB (publ) bjuder in till online Q&A event med vd den 1 december 2021 kl 11.00 (CET)

Vd för Crown Energy AB (publ) ("Crown Energy" eller "Bolaget") kommer att svara på frågor från aktieägare och investerare i en digital Q&A event kl 11.00 den 1 december 2021.

Under kommande månader och år, så är det min intention att, tillsammans med styrelsen för Crown Energy, att förändra Bolaget mot en ny inriktning, vilket informerats om i pressmeddelande den 15 november. Vi kommer att hålla ett online Q&A event den 1 december 2021, kl 11.00 (CET), där jag välkomnar aktieägare och investerare att få höra fler detaljer kring den nya visionen och strategin för Bolaget, vilka branscher och industrier som vi för närvarande analyserar och på vilket sätt som vi avser att använda våra erfarenheter och resurser för den överskådliga framtiden och sist men inte minst, ge stort utrymme för en frågestund

Intresserad att delta? Vänligen skicka anmälan till: info@crownenergy.se, varvid en länk för deltagande kommer att skickas.

Tack

Yoav Ben-Eli