• Crucell/

Du har väl inte glömt att anmäla dig till frukostseminarium "Ett säkert äventyr" den 29 maj

Report this content

Crucell bjuder tillsammans med infektionsläkaren Per-Arne Parment in till ett frukostseminarium med temat säkert resande. Du får lära dig hur du som resenär kan göra din resa till ett säkert äventyr.

Äventyret som består av upplevelser, mat och mötet med andra människor blir gärna ett minne för livet. Men hur går man tillväga för att säkra att det blir ett äventyr och inte en semesterkatastrof?

Vi lär dig mer om hur du kan ta del av destinationens matupplevelser utan att bli sjuk. Mat är en av de viktigaste delarna av reseupplevelsen för oss alla. Du får veta mer om matens roll och påverkan på ditt välmående tillsammans med information om hur du med enkla hygieniska åtgärder och rätt vaccinationer kan undvika en vecka på hotellet med magsjuka.

Under frukosten lär vi dig om de vanligaste resesjukdomarna, riskerna kring magsjuka under resan samt vilken typ av vaccinatio- ner som rekommenderas. Experterna ger sina bästa tips för dig och ditt äventyr – både före, under och efter resan.

På plats finns experter inom resande, mat och hälsa för att svara på dina frågor om svenskar och deras passion för resande.

Vi kommer servera en traditionell japansk frukost från Blue Light Yokohama och prata kring säkert resande.

Varmt välkommen!

O.S.A. till livia.podesta@prat.se

Vänligen bortse från detta mejl om du redan har anmält dig.

O.S.A. till livia.podesta@prat.se

Taggar: