Crunchfish stöttar Maria och Peter Bergs VM-satsning i kustrodd

Maria och Peter Berg är två av världens bästa kustroddare. Maria är regerande Europamästare och niofaldig svensk mästare och Peter har vunnit VM och SM hela 17 gånger. Under året kommer Maria och Peter hålla två inspirationsföreläsningar om teamwork och träning samt bjuda in till ett event i slutet av augusti i Helsingborg där vi får testa på kustrodd i Öresund.

”Det är med glädje Crunchfish stöttar Maria och Peters satsning inför VM i kustrodd. Det är så inspirerande med människor som ger allt för sitt kall i livet. Crunchfish kommer få mångfalt tillbaka genom föreläsningar om teamwork och träning samt minnen för livet när vi får testa på kustrodd. Har själv varit involverad de senaste åren i sporten som speaker på kustroddens SM-tävlingar”, säger Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish.

Läs gärna mer om Peter och Maria på deras respektive hemsidor:

Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish AB

ulf.rogius.svensson@crunchfish.com

Västra Hamnen Corporate Finance AB är Certified Adviser. Epost: ca@vhcorp.se. Telefon +46 40 200 250.

Crunchfish är en teknisk pionjär inom digital betalning med patentsökt Digital Cash-lösning som använde en betalprocess i två steg, först clearing offline följd av online settlement. Detta gör digital betalning robust och oberoende av nätet. Crunchfish Digital Cash plånbok är exceptionell flexibel och kan användas med alla typer av betalningslösningar. Den är interoperabel, cross-service/scheme och cross-border/currencies. Den levererar egenskaperna hos kontanter, som t.ex. omedelbar clearing, betalningar offline och bevarande av betalarens integritet, utan att kräva några som helst förändringar i de centrala eller kommersiella bankinfrastrukturerna. Detta möjliggör CBDC att snabbt rullas ut i vilket land som helst.

Vi har också utvecklat Blippit, en appterminal som ansluts till kassasystem för både online- och offlinebetalningar och har en patentsökt lösning för att minska matsvinnet. Crunchfish utvecklar även geststyrning av smarta AR-glasögon till konsumentmarknaden.

Crunchfish är sedan 2016 noterade på Nasdaq First North Growth Market med huvudkontor i Malmö och med representation i Indien.