Crunchfish VD Joachim Samuelsson presenterar på Investerardagen

Ta chansen att lyssna på Crunchfishs VD Joachim Samuelsson och få det senaste om Crunchfish när han presenterar på Investerardagen fredagen 8 mars och håller ett efterföljande Lunchsnack med aktieägare måndagen 11 mars.

En bild som visar text, grafisk design, Grafik, klädsel

Automatiskt genererad beskrivning

Crunchfishs VD Joachim Samuelsson kommer deltaga på Västra Hamnens investerardag där han presenterar det senaste kring Crunchfish. I ett efterföljande Lunchsnack ger han även aktieägarna chansen att ställa frågor direkt till honom. Båda eventen hålls på svenska.

Västra Hamnens investerardag sänds 8 mars klockan 10:00 på Youtube-kanalen https://www.youtube.com/channel/UCVozGBv7HOVvjXmT8RyAQmw.

Lunchsnacket med frågestund går av stapeln måndagen 11 mars klockan 12:00 och modereras av Johan Widmark på Emergers. För att deltaga vid Lunchsnacket används nedanstående uppgifter:

Länk till mötet

Mötes-ID: 820 8912 2742

Lösenkod: 813558

Lunchsnacket spelas även in och publiceras tisdagen 12 mars.

För mer information, kontakta:

Joachim Samuelsson, CEO Crunchfish AB

This information was provided by the above for publication on 5th March 2024 at 15:00 CET.

Västra Hamnen Corporate Finance AB is the Certified Adviser. Email: ca@vhcorp.se. Telephone +46 40 200 250.

About Crunchfish – crunchfish.com

Crunchfish is a deep tech company developing a Digital Cash platform for Banks, Payment Services and CBDC implementations and Gesture Interaction technology for AR/VR and automotive industry. Crunchfish is listed on Nasdaq First North Growth Market since 2016, with headquarters in Malmö, Sweden and with a subsidiary in India.