Crunchfishs årsredovisning har publicerats

Årsredovisningen för Crunchfishs verksamhetsår 2018 har idag publicerats på bolagets webbplats crunchfish.com och bifogas här som en pdf.

Aktieägare och övriga som önskar erhålla ett tryckt exemplar ombeds kontakta bolaget via e-post ir@crunchfish.com alternativt telefon 040-626 77 00.

För mer information kontakta:
Joakim Nydemark, VD Crunchfish

Certified Adviser: Sedermera Fondkommission, epost: ca@sedermera.se, telefon 040-615 14 10

Om Crunchfish – crunchfish.com
Crunchfish AB utvecklar och marknadsför patenterade interaktionslösningar för mobil handel och augmented reality. Verksamheten kring mobil handel bedrivs i dotterbolaget Crunchfish Proximity med fokus på närhets­baserad interaktion. Med egenutvecklad appterminal och mjukvara möjliggörs blippbar kuponginlösen och betalning. Kommersialiseringen görs i samarbete med ClearOn i det gemensamma bolaget Blippit. Inom AR erbjuder bolaget mjukvara för geststyrning av AR-glasögon och annan konsumentelektronik. Mjukvaran är en av de ledande i världen och finns i tiotals miljoner enheter på marknaden genom kunder som OPPO, Epson och Lenovo. Crunchfish är noterat på Nasdaq First North sedan 2016. Företaget grundades 2010 med huvudkontor i Malmö.