Predrag Mitrovic ansluter sig till Cryptzones Advisory Board

Nordens ledande leverantör av lösningar för att förhindra informationsläckage - Cryptzone - meddelar idag att Predrag Mitrovic valts in i Cryptzones Advisory Board.

“Det är mycket tillfredsställande att via vår Advisory Board ytterligare kunna stärka vårt team och nätverk med Predrag Mitrovics erfarenhet och starka engagemang från säkerhetsindustrin. Detta stärker vår möjlighet att snabba upp vår forskning & utveckling, samt försäljningsstrategier av vår krypteringsplattform SEP (Simple Encryption Platform), vilket kommer stärka Cryptzones position på marknaden. Vi är mycket glada över att Predrag har accepterat att medverka i vår Advisory Board”, säger Peter Davin, VD på Cryptzone.

”Min erfarenhet inom säkerhetsområdet och affärsutveckling hoppas jag ska komma till användning i mitt deltagande. Att jag dessutom har en gedigen förankring inom IT-branschen och alla led mot stora slutkunder gör inte saken sämre”, säger Predrag Mitrovic.