Inbjudan till presentation av CTT Systems ABs (publ) delårsrapport för tredje kvartalet 2018

Report this content

CTT Systems delårsrapport för tredje kvartalet 2018 kommer att offentliggöras kl 08:30 (CET) den 31 oktober 2018.

•  En webbsänd telefonkonferens kommer att äga rum kl 09.00 (CET). Delårsrapporten presenteras av Torbjörn Johansson, VD.
  •  För att delta i telefonkonferensen, ring något av följande nummer några minuter före start:
    SE +46 8 519 993 64
    UK +44 203 008 98 09
    US +18 557 532 236
  •  Telefonkonferensen och presentationen kan följas online via länken https://financialhearings.com/event/11610. Länken finns även på www.ctt.se

OM CTT SYSTEMS

CTT är marknadsledande leverantör av fuktregleringssystem till flygplan som minskar kondensationsproblemen och höjer luftfuktigheten ombord. Zonal Drying™ antikondensationssystem kan efterinstalleras i alla flygplanstyper från Airbus och Boeing samt är tillval i optionskatalogen på Airbus A350XWB och BFE-tillval på Boeing 737NG. Luftfuktare finns i optionskatalogen för cockpit på Airbus A350XWB, Boeing 787/777X och till besättningarnas viloutrymmen på A380, A350XWB, Boeing 777X samt som standardutrustning i alla viloutrymmen på Boeing 787. Luftfuktare till passagerarutrymmen finns som tillval på A350XWB och Boeing 777X samt för efterinstallation i alla moderna långdistansflygplan.

För mer information: www.ctt.se

För ytterligare information:

Torbjörn Johansson, VD, CTT Systems AB.

Tel. 0155-20 59 01 alt. mobil. 070-665 24 46 eller e-post: torbjorn.johansson@ctt.se

Daniel Ekstrand, CFO, CTT Systems AB.

Tel. 0155-20 59 05 alt. mobil. 070-485 26 73 eller e-post: daniel.ekstrand@ctt.se