Dela dina träningsframsteg och bli Årets Curvette

Report this content

Curves, en av världens största fitnessklubbkedjor för kvinnor, bjuder nu in sina medlemmar i Sverige att tävla om titeln Årets Curvette. Klubbmedlemmar som har förändrat sina liv och kroppar genom att träna på Curves kan anmäla sig via webbsidan och ta chansen att utses till Årets Curvette.

Runtom i Europa kommer tre tävlande medlemmar per land att utses till Årets Curvette-finalister 2016. De vinner varsitt presentkort på 200 euro samt sex månaders gratis medlemskap i sina Curves-klubbar. Den medlem som koras till Årets Curvette för hela landet vinner en fantastisk resa till Amsterdam, inklusive en fotosession och videoinspelning, ett års gratis medlemskap i sin Curves-klubb och den nationella titeln Årets Curvette 2016.

Fitnesskedjan Curves är känd för sina 30 minuter långa träningspass som stärker alla stora muskelgrupper genom styrketräning, konditionsträning och stretching med personliga tränare som stöttar och motiverar. Curves erbjuder kvinnor en träningsmiljö som ger dem det stöd de behöver för att kunna fokusera på sina mål fullt ut. Det är dessutom möjligt att komplettera träningen med skräddarsydda måltidsplaner. Att träna på Curves handlar inte bara om fitness utan om att känna sig stark, inifrån och ut.

– Varje Curvette har en unik personlig resa bakom sig, och vi ser verkligen fram emot att fira hennes framsteg. Genom att dela dessa berättelser hoppas vi att vi kan inspirera tusentals kvinnor som söker hjälp på vägen mot en hälsosammare livsstil, säger Asli Bilgin, Curves internationella marknadsföringschef, om Årets Curvette: "

Aktiva klubbmedlemmar kan anmäla sig till en av tre kategorier:

• Inspirerande Curvette: En medlem som har förändrat sitt liv, t.ex. fått bukt med åkommor eller klarat av stora utmaningar och svårigheter genom att träna på Curves och/eller äta hälsosammare och träna med Curves.

• Förvandlad Curvette: En medlem som har förändrat sitt utseende och/eller sin attityd i riktning mot en hälsosammare livsstil genom att träna på Curves.

• 60+ Curvette: En medlem som under perioden 1 januari 2015–1 januari 2016 var 60 år eller äldre och som har ökat sitt välbefinnande och sin livskvalitet tack vare sitt Curves-medlemskap.

Våra medlemmar kan anmäla sig genom att skicka in sina berättelser till curvette.curves.eu och välja den kategori de vill tävla i. Sista anmälningsdag är 29 februari 2016.

Laura Blott, curves@kaizo.co.uk, +44 20 3176 4700

Om Curves International, Inc.
Curves International, Inc. är en av världens största fitnessklubbkedjor för kvinnor. Curves är känd för sin 30-minutersträning med personlig tränare där varje stor muskelgrupp tränas genom styrketräning, konditionsträning och stretching. Curves erbjuder nu även olika klasser** som fokuserar på bland annat balans, flexibilitet och styrka. Exempel på klasser är Body Balance, Armar-Bål-Ben och Stretching & Styrka. Med Curves Complete erbjuder vi en helintegrerad och skräddarsydd lösning för viktnedgång och viktstabilisering där Curves träningsprogram, skräddarsydda måltidsplaner samt personlig träning och stöd ingår. Curves mål är att erbjuda kvinnor de verktyg de behöver för att höja sin livskvalitet. För mer information: besök curves.eu/uk

Taggar: