Förslag till styrelse och styrelsearvoden i Custos

Report this content

Förslag till styrelse och styrelsearvoden i Custos Custos Nomineringskommitté föreslår inför årets ordinarie bolagsstämma omval av nuvarande ledamöter Per-Olof Eriksson, Leif Gustafsson, Sven Hagströmer, Magnus Henrekson, Sten K Johnson, Mikael Nachemson och Mats Qviberg. Vidare föreslås att arvodet till styrelseledamöter som ej uppbär lön av bolaget oförändrat skall utgå med sammanlagt 1.010.000 kronor för tiden intill slutet av nästa ordinarie bolagsstämma att fördelas enligt styrelsens bestämmande. I Nomineringskommittén ingår, förutom styrelseordföranden Sven Hagströmer, John Örtengren från Sveriges Aktiesparares Riksförbund. Styrelseordföranden i Custos är även representant för Investment AB Öresund. Stockholm den 4 mars 2004 AKTIEBOLAGET CUSTOS (publ) Sven Hagströmer Styrelseordförande Frågor besvaras av Sven Hagströmer (08-402 33 00) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/04/20040304BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/04/20040304BIT00150/wkr0002.pdf