Nomineringskommitté för AB Custos inför bolagsstämman 2004

Report this content

Nomineringskommitté för AB Custos inför bolagsstämman 2004 Härmed meddelas att John Örtengren från Sveriges Aktiesparares Riksförbund utsetts att tillsammans med styrelseordförande i Custos arbeta fram ett förslag till styrelse att föreläggas den ordinarie bolagsstämman för beslut. Representanter: Sven Hagströmer Investment AB Öresund John Örtengren Sveriges Aktiesparares Riksförbund Custos största aktieägare är Investment AB Öresund. Då ägandet i övrigt är mycket spritt har det inte varit möjligt att infria ordinarie bolagsstämmans beslut per 2003-04-08 om hur nomineringsprocessen skall gå till. Av denna anledning har Custos styrelseordförande tillsammans med Sveriges Aktiesparares Riksförbund tagit fram ovanstående nomineringskommitté. Ordinarie bolagsstämma för AB Custos kommer att hållas torsdagen den 27 maj 2004. Aktieägare som önskar lämna förslag avseende representanter till Custos styrelse kan vända sig till Custos styrelseordförande på följande e- postadress; info@custos.se. Stockholm den 23 februari 2004 AKTIEBOLAGET CUSTOS (publ) Sven Hagströmer Styrelseordförande Frågor besvaras av Sven Hagströmer (08-402 33 00) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/23/20040223BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/23/20040223BIT00560/wkr0002.pdf